07 de desembre 2014

Fa un minut



Fa un minut que no em passes pel cap ,
fa un instant que no et trobo a faltar,
i camino de pressa sabent que faig tard,
i veig noies morenes que il·luminen el parc.

Fa un minut que no em passes pel cap ,
fa un instant que no et trobo a faltar,
i m'aturo als semàfors, com sempre, encantat,
mentre els cotxes em renyen i el bon temps ja ha arribat.

De nit la son
em puja pels turmells,
somio i tu
no em parles.

De dia el sol
se'm filtra pel clatell.
No hi penso.
No hi penso.

Fa un minut que no em passes pel cap ,
fa un segon que no et trobo a faltar,
i quan veig un missatge a la bústia de veu
no l'escolto, nerviós, volent que sigui teu.

De nit la son
em puja pels turmells,
somio i tu
no em parles.

De dia al sol
em llisca pel clatell.
No et penso.
No et penso.

Fa un minut que no em passes pel cap ,
fa un instant que no et trobo a faltar,
i a la cua del cine quan et trobi al davant
et diré amb la mirada que ja no ets important.