15 de febrer 2012

Els amants de Sant Joan




No sé per què baixar al ball de sant Joan
oh museta, tu em vas donar sols un bes
i amb un de sol sóc presoner

Com fer-ho per no perdre el cap?
hoste d'una trampa audaç
és fàcil sentir aquests mons d'amor
quan es diuen amb els ulls

I jo, que l'he estimat tant,
i era per mi la millor de sant Joan
vaig sense voluntat, anestesiat pels seus petons

Sense buscar tres peus al gat
li vaig dar tot ma vida
Estúpid de mi per pensar
que ella es podria enamorar

Com fer-ho per no perdre el cap?
hoste d'una trampa audaç
és fàcil sentir aquests mons d'amor
quan es diuen amb els ulls

I jo, que l'he estimat tant,
i era per mi la millor de sant Joan
vaig sense voluntat, anestesiat pels seus petons

I jo, que l'he estimat tant,
i era per mi la millor de sant Joan
vaig sense voluntat, anestesiat pels seus petons

Vaig sense voluntat anestesiat pels teus petons

Vaig sense voluntat anestesiat pels teus petons

Vaig sense voluntat anestesiat pels teus petons